середа, 7 жовтня 2015 р.

Майстри селища Смоліне. Малюю те, що люблю.



Майстри селища Смоліне
Малюю те, що люблю.
   З цією жінкою я познайомилась випадково. Заходилась оформляти в бібліотеці  виставку майстринь – рукодільниць.  І от хтось із користувачів  запропонував разом із  вишитими роботами поєднати  намальовані картини. І порадили звернутись до  Котовенко Дарини  Василівни, що мешкає в смт. Смоліне в  мікрорайоні Геолог.
  На подвірї Дарини одразу видно, що тут мешкає талановита людина. Чого лише  вартий  стіл, поверхня якого викладена  мозаїкою із  битого  кахлю.
А паркан   викладений знову ж таки плиткою різних кольорів.  Ця мозаїка зачаровує погляд. 



Де Ви взяли стільки  кахлю?
--- Пенсіяу мене невелика, купувати  кахель я не маю можливості.
Люди роблять  ремонти в квартирах, стару плитку викидають, а я знаходжу  їй   таке  новее   застосування.




-  Дарино, мене дуже вразили квіти на Ваших картинах. Вони    такі різні і такі прекрасні.
- Квіти - це моя найулюбленіша тема. Хіба можна не захоплюватися  їх красою і ніжністю?  Квіти -  це ж діти землі!  От побачу десь кущик квітів , вони ніби впадуть мені в очі і вже не можу не намалювати їх. Хочеться, щоб вони зігрівали мене  своїми поглядами  дощовою осінню та холодною зимою.
   У своєму квітковому жанрі  майстриня намагається  донести особливий настрій  та своєрідний характер кожної квітки.  Тому серед них  - життєстверджуючі  «Волошки», закохані  «Ромашки»,  мрійливі  «Троянди»,  пройняті смутком  «Хризантеми».

    
  Наступне моє питання, мабуть буде банальне, але це цікавить всіх: як Ви почали малювати, коли у Вас проснувся до цього хист?
--- Прийшла  глибока  осінь, я виконала  всі  господарські  роботи, якось стало сумно. Зателефонувала  доньці   Олені  і в розмові  вирвалось :може  мен  іпочати   малювати?  Донька мене  підтримала  не лише словом, а й вислала  фарби, полотно, альбом.  На той час менівиповнилося  60 років.
І першими я намалювала ось ці  троянди, прямо на папері.




Наступними  були  «Соняшники» ,це полотно я покрила  яєчним білком і тепер  його   можна  протирати  вологим   рушником.



Ось таким  потопаючим у квітах  бачу  своє  подвір’я.
 


А це  бачу,  у Вас, щось  зовсім  новеньке і незвичайне.
-- Так, це перша моя робота   виконана  з  яєчної  шкаралупи.



Дарино Василівно, сподіваюсь наступної нашої зустрічі Ви здивуєте нас усіх  своїми новими  роботами. Від себе особисто хочу побажати Вам міцного здоровя  та   творчого натхнення.




1 коментар:

  1. "Коли мене познайомили з паном Лі Беном (Кредитним директором), я виходив на ринок як перший покупець житла. Мої потреби були дещо іншими, і у мене було багато запитань, перш ніж він надіслав мені мій лист попереднього затвердження , він покликав поговорити зі мною про те, що це означає і що може змінитися. Він зробив мене доступним майже будь-якої години за допомогою електронної пошти та текстових повідомлень, був дуже чуйним та обізнаним. Він також дуже прямий, я пояснив йому, якими були мої очікування щодо часу закриття та інших деталей. Він сказав, що виправдає ці очікування, але перевершив їх. Я так швидко закрив ріелтора, і продавець, звичайно, був у захваті від цього. Але як покупець я оцінив, що я пройшов цей процес коротко, але ретельно. Від попереднього затвердження до закриття - подорож була такою безшовною, і я вважаю себе щасливчиком, бо чув історії жахів про Інтернет. Я рекомендую контактну електронну адресу офіцера з питань кредитування Бен Лі: 247officedept@gmail.com & Whatsapp Номер: + 1-989-394-3740 кожному, хто шукає позику на будь-якому ринку. Все оброблялося в електронному вигляді доцільно та надійно.

    ВідповістиВидалити