понеділок, 24 січня 2022 р.

 

 День в історії

Андрій Єрмоленко

                                                               


24 січня 48 років тому в Києві народився український художник, ілюстратор, дизайнер, арт-директор часопису "Український тиждень" (Тиждень) - Андрій Єрмоленко (https://www.facebook.com/AndriyYermolenkoArt/).

Його знають завдяки нашивкам для сотень Євромайдану і воїнів АТО (зокрема, "Укроп"), серії неофіційних логотипів для найбільших міст України, обкладинкам "Українського тижня". Футболки з зображенням його робіт можна зустріти на перехожих. Про нього кажуть, що він пропонує альтернативний погляд на Україну як бренд.

"Як на мене, проблеми починаються там, де немає освіти. Там, де люди не знають своєї історії, не знають своєї літератури, там починається біда. Неосвіченими легше маніпулювати.", - говорить Андрій Єрмоленко.

Народився майбутній митець в родині науковців. Малювати почав у три роки, у п'ять отримав першу нагороду за свій малюнок - м'яку іграшку.

Закінчив хімічний факультет Національного університету імені Т.Шевченка. Працював 3 роки в школі учителем, але потім пішов через низьку оплату праці вчителів. Коли писав дисертацію і ставив експерименти, почав багато малювати, маючи вільний час. "Я спробував багато чого - і графіка була, і акварель, і масло, і туш.. Але мені більше подобалось експериментувати. Мабуть саме тому я і пішов в діджитал-арт.".

                          



Андрій Ярмоленко одним з перших почав зображувати Тараса Шевченка в сучасному образі. "Iдею зробити серiю з Шевченко я виношував дуже давно. Я надзвичайно люблю його поезiю i перечитую iї постiйно, i лiрику, i патрiотичнi вiршi. Я люблю його творчiсть як художника. Його акварелi, як на мене, - генiальнi.", - розповідав Андрій Єрмоленко в одному з інтерв'ю. Звинувачення в тому, що його картини ображають поета, Андрій Єрмоленко відкидав, говорячи що незнання віршів більше ображає чи принижує Кобзаря.

                                              




"Я малюю для людей. Малювати для себе - це маячня. Якби я хотів малювати для себе, я б поїхав в якесь село, закрився в хаті і там би малював. Мені важливо робити це для людей, бо в даний момент наша країна тоне в реальному несмаку і безкультур’ї. Ми зараз живемо в такій реальності, що треба робити, треба рятувати країну. І це не високопарні слова. Необхідно змінювати ситуацію, мізки людей, розвивати дітей. У цьому допомагає мистецтво й література.", - Андрій Єрмоленко.

Підготовлено за матеріалами з відкритих джерел.

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар